Oyun Cenneti Ana Sayfa Tüm Oyun Kategorileri
OYUN CENNETİ OYUNLAR
Oyun KutumAçılış Sayfam Yapayım Keyfime Bakayım
    OYUN ARA :
 

Oyunlar

/

Geveze 3 Oyunu

Geveze 3 : Geveze geyiğe kaldığı yerden devam ediyor. Oyun Cenneti Oyunlar

Geveze 3 - Geveze geyiğe kaldığı yerden devam ediyor
OYNAMAK İÇİN TIKLA
Oynamak İçin Tıkla

Nasıl Oynanır? : Gevezenin geyiklerine tahammül edip oyunu bitirin.



Bookmark and Share BU OYUNU PAYLAŞ
BU OYUN İÇİN YAPILAN YORUMLAR
eren deniz ekizoglu
Kaan 3. bölüme gelince o çerçevedeki kadın mı çıkıyo :)
Rana ÇAKMAK
saati bul diyor oradaki çerçeve çok korkunçtu.
Yiğit Yanık (kralwinTR)
Oh be sonunda 3 çıktı teşekkürler MEMOCAN PRODUCTİONS ve Oyuncenneti&Oyunkuzusu
oğulcan küçükfidan
oyun süperdi ama biraz kısa olmuş acaba geveze 4te üç silahlı adamlar gevezeye bişeymi yapıcak acaba
Bekir Erbudak
o silahlı adamlar nasıl geçiliyor acil yardım edinnnnn
EFE
en sonda adamları geçmiyoruz çün kü oyn orda bitio (editörüm lütfen yayınlayın)
gerçek şu
saati soranlar tvnin arkasında korkanlar yüzü yarılmış siyah bayaz bir fotodan korkuyolar ezikklerr
erkan arslan
hadi ama ya devam etmiyor
erkan arslan
o silahlı adamaları bir türlü geçemedim devam edecek diyor ama etmiyor
safagemici
saat nerdeeeee
defne saha
arkadaşlar saati nasıl bulcaz
canberk balaban
sonuncu level çok zor
Sorunun Cevabııı
Saat Sol Alt Köşedeki Kutu Var Onun Yanında Küçük Bi Beyazlık Var ooo
demir alan
evde cin var o çerçevede cin var ben oraya bakınca korkudan öldüm bilgisayarı kapattım ödüm patladı
alfabe
saat yerdeki televizyonun arkasında
gunay eliyeva
yaxsidir oyun aziydi amma gozel idi hammi deyir cerciveden qorxdum amma men qorxmadim geveze 4 nece olacak tessekurler oyunkuzusu men azeriyem bele oyunlari men tez tez oynayiram dilimi basa dusursunuz men sizin dilde danisa bilirem tessekurler
ben korkan birisi
amk 3te inşallah korkunç bisi yoktur varsa bida oynamam
MERT
OĞLUM SAAT NERDE
AyHaN
oFFF YAA SKIM LAAA ORDA NAPIYIM BEN YAZILAR COKK HIZLI GIDIYOR OKUYAMIYORUM
Muhammed Enes ÖZTÜRKZ
bence o silahlı bölümde oyunun 2. serisine girmemiz gerekiyo
büşraaaaa
ya şuuu silahlı adamlar nasıl geçiliyoo kafayı yedim amk >:(
adsasdd asdasd
O arabaya çarpma çarparsan bişi çıkcak dio onda ne çıkıo la
Yanıt
Bekir Erdurak Okuma yazman yokmu üstündedevam edecek yazıyor :)
olay yeri merkez
arkadaşlar korkmayın kadın falan çıkmıyor.
tc seyda
devam edecek derken ne demek istiyor
YORUM YAP / Diğer Yorumlara Bak / Oyunu Oyna
 
bos
boşFacebook arkadaşım olmak için tıklacizgi
cizgiİstek, öneri, tavsiye, tebrik, reklam, işbirliği, oyun gönderme vb. bilumum mesajları iletişim kutusuna yazıp bize iletebilirsiniz.

İletişim kutusu için tıklayın.
/ Hata Bildir
cizgi
OyunCenneti Facebook SayfasıOyunCenneti Twitter SayfasıBize Ulaşın
RSSValid XHTML 1.0 TransitionalValid CSS!


OYUN CENNETİ OYUNLAR - 25 MART 2017 CUMARTESI - Oyun Skor - Oyun Gemisi - Diablo 3 - Google+

Türkiye'nin en büyük oyun sitesi OyunCenneti.com sizler için en güzel oyunları özenle seçip en kolay şekilde oynayabileceğiniz hale getiriyor. OyunCenneti'nde
oynadığınız oyunlar bu oyunları hazırlayan oyun yapımcılarına aittir. Oyun Cenneti en güzel oyunların bir arada toplandığı ücretsiz harika bir oyun sitesidir.